پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119711
ايران ميزبان قطعي قهرماني آسيا ۲۰۱۵ شد
تاریخ انتشار : 1393/09/13 09:29:39
نمایش : 1626
داورزني در اجلاس ساليانه هيأت رئيسه کنفدراسيون واليبال آسيا ميزباني ايران در قهرماني آسيا در سال ۲۰۱۵ را قطعي کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که چندي پيش در کنگره جهاني FIVB ميزباني ايران در هجدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا و نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ قطعي شده بود، اما به يک باره ميزباني نوجوانان جهان از ايران گرفته و به آرژانتين داده شد و همچنين بنا به دلايلي نامعلوم مسئولان کنفدراسيون واليبال آسيا اعلام کردند که ميزباني ايران در قهرماني آسيا در سال آينده مجدداً در اجلاس هيأت رئيسه AVC مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

از اين رو محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال که از اعضاي اصلي هيأت رئيسه AVC است، يکشنبه شب به منظور شرکت در جلسه ساليانه اين هيأت تهران را به مقصد بانکوک تايلند ترک کرد و ديروز در مراسم بازگشايي دفتر AVC در تايلند که با حضور رئيس فدراسيون جهاني انجام شد، طي نشست‌هاي جداگانه با روساي فدراسيون‌هاي مختلف و دکتر آري گراسا رئيس FIVB و دکتر بن ناصر رئيس AVC موافقت مجدد آنها را براي ميزباني ايران در هجدهمين دوره رقابت هاي قهرماني آسيا جلب کرد. صبح امروز جلسه هيأت رئيسه در مقر AVC در بانکوک تشکيل شد و در خصوص موضوع ميزباني ايران در اين رقابت‌ها هم بحث و بررسي شد و در پايان جمهوري اسلامي ايران به عنوان ميزبان قطعي هجدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا معرفي شد.

همچنين شانريت که پيش از اين رئيس کميته مسابقات AVC بود، در اين جلسه به عنوان دبيرکل کنفدراسيون واليبال آسيا انتخاب و معرفي شد.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html